poniedziałek, 13 maja 2013

Wegańska kolacja w 2 minuty

Nie wiem, dlaczego niektórzy myślą, że przepisy wegańskie są takie czasochłonne i skomplikowane. Ja wychodzę z założenia, że  ta dieta będzie tak skomplikowana, jak bardzo ją sobie skomplikujemy.

Jeśli jestem bardzo głodna, a nie mam ochoty na przygotowanie wymyślnych dań, zawsze znajdzie się prosty przepis. Wystarczy zajrzeć do lodówki.

Dziś wykorzystałam dwa ogromne, dojrzałe pomidory z targu ze zdrowa żywnością. Planowałam dodać do nich jeszcze coś, ale podczas krojenia zmieniłam zdanie. Pomidory miały tak intensywny, nieziemski zapach, że wystarczyła jedynie szczypta różowej soli himalajskiej i szklanka wody mineralnej.  Pyszny, świeży sok gotowy w 2 minuty.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...