niedziela, 5 maja 2013

Lato 2013: lista zakupów



Coraz rzadziej zdarza mi się kupować coś bez zastanowienia. Dzięki przemyślanym zakupom oszczędzam pieniądze, a w mojej szafie nie ma już ubrań, których prawdopodobnie nigdy nie włożę.
Lista rzeczy, które planuję kupić tego lata:

1. TORBA PLAŻOWA
Potrzebna mi obszerna torba plażowa, najlepiej, jeśli będzie to worek z płótna żeglarskiego w marynarskie pasy. Miałam już bardzo podobny do tego na zdjęciu, ale po 7 latach zupełnie się przetarł. Niestety ten na zdjęciu firmy MOHITO jest ze skóry ekologicznej i na plażę/zakupy się nie nadaje. Wciąż szukam ideału.

2. JAPONKI HAVAIANAS
Klasyk, prawda?  Nie wyobrażam sobie wakacji bez japonek, a do tej pory nie mam jeszcze żadnej pary tej kultowej firmy. Chętnie w tym roku sprawdzę, czy rzeczywiście są takie niezawodne. Zdecydowałam się na granatowo-błękitno-zielone - fantastyczny zestaw kolorów!

3. TOREBKA Mini M.A.C. REBECCA MINCOFF
Ten popularny model torebki to moim zdaniem idealna propozycja na lato. Pomieści wszystko, co niezbędna, ale nie jest zbyt duży - kto w upalne dni ma ochotę taszczyć ciężką torbę, która bezlitośnie rani opaloną skórę ramion? Co prawda marzę też o wersji czarnej i białej, ale chyba zacznę od tego fioletu - jest idealny na lato!

4. PERFUMY MARC JACOBS
Każdej wiosny poszerzam swoja kolekcje perfum o nowe zapachy. Wciąż nie mogę się zdecydować, czy tym razem postawię na perfumy LOLA czy limitowaną edycję perfum DAISY. Najchętniej kupiłabym oba flakoniki ;)

5. ZEGAREK TOMMY HILFIGER
Właściwie nie rozstaję się ze swoim ulubionym, różowym TIMEX'em, ale coraz częściej myślę o czymś nowym - chyba postawię na ten biały zegarek. Bardzo klasyczny wzór świetnie będzie pasował do moich codziennych strojów.

6. OKULARY PRZECIWSŁONECZNE RAY BAN WAYFARER
Klasyczny wzór + coś ekstra - to lubię w modzie najbardziej. Czarne okulary typu WAYFARER najbardziej podobają mi się w odcieniu jasnego granatu. 


7. TRAMPKI CONVERSE
Z białymi conversami się ostatnio nie rozstaję, ale już do dwóch sezonów planuję zakup miętowych. W tamtym roku mięta była tak modna, że zrezygnowałam. W tym roku już tak modna nie jest, więc chyba tym razem się skuszę ;)

A CO ZNALAZŁO SIĘ NA WASZEJ LIŚCIE?

1 komentarz:

  1. Mam te trampki. Będziesz zadowolona ale te japonki to porażka. Strasznie mnie obtarły, chociaż są piękne - czerwono-różowe. Szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...