wtorek, 7 maja 2013

Kosmetyki na lato: lista zakupów

1. Macadamia Natural Oil, Deep Repair Masque (Maska głęboko odżywcza)
Tę maskę poleca wiele dziewczyn, które (podobnie jak ja) mają grube i suche włosy z tendencją do puszenia się w upalne dni. 500 ml tej maski kosztuje ok. 150-180 zł, ale jeśli rzeczywiście jest tak cudowna, to jestem w stanie tyle zapłacić za święty spokój z włosami. Nie jestem pewna, czy skuszę się od razu na pełne opakowanie.

2 i 3. Czarne mydło z oliwek Savon Noir oraz rękawica kessa
Zestaw, który podobno sprawia, że inne peelingi stają się zbędne. Czytałam , ze to kosmetyk bardzo wydajny i w stu procentach naturalny. Słyszałam, że czarne mydło można używać także na twarz. Jestem go bardzo ciekawa!

4. Olej arganowy BIO
Mój fryzjer twierdzi, że nawilża włosy jak żaden inny, więc to powinien być mój hit tego lata - zobaczymy. Zamierzam go dodawać także do oliwek do ciała oraz stosować na twarz.

5. Seche Vite Dry Fast Top Coat
Chyba wszyscy go już wypróbowali poza mną. Zwykle stosuję top coat z essie, ale po wykończeniu 2 buteleczek już mi się znudził. Pora na zmianę.

6. Kosmetyki Victoria's Secret z serii SIMPLY BREATHLESS
Nie jestem wielką fanką VS, ale zapach kosmetyków z serii Simply Breathless naprawę mi się spodobał. To połączenie kwiatów frezji i mandarynki. Trochę się boję się, że cytrusowo-kwiatowy miks po jakimś czasie okaże się dla mnie za słodki i w końcu mnie znudzi. Zacznę od zakupu mgiełki. W upalne weekendy sprawdzi się idealnie ;)

2 komentarze:

  1. Ja wlasnie tez sie zastanawiam nad ta maska do Włosów ;) a czarne mydło z rękawica jak najbardziej polecam skóra po nim jest niesamowicie gładka;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że to właśnie w Twoim filmiku po raz pierwszy usłyszałam o tym mydle :) Koniecznie muszę je wypróbować :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...